23948sdkhjf

Tilfredse tøjbutikker og købeklare kunder

Det er nærmere reglen end undtagelsen, at en butik har en tilknyttet webshop, som giver kunderne mulighed for at gå på shopping hjemmefra.
Vi har efterhånden vænnet os til muligheden for at kunne bestille alle former for produkter og varer på nettet. Det er nærmere reglen end undtagelsen, at en butik har en tilknyttet webshop, som giver kunderne mulighed for at gå på shopping hjemmefra.

I vor tids digitale samfund er flere og flere af vores aktiviteter og kommunikation begyndt at finde sted online. Det er en tendens, der blandt andet ses i den markante stigning på landets internethandel, og som samtidig giver mulighed for nye virksomhedstyper.

Webshoppen Marthoni er et eksempel på, hvordan en online markedsplads kan give fordele for både forhandlere og forbrugere.

Ifølge FDIH (Foreningen for Dansk Internethandel) vil ca. 30% af danskerne i år gøre deres juleindkøb på nettet, og det er derfor ikke så underligt, at der begynder at blive tænkt i nye baner, når det kommer til at give forretninger en tydelig og tilgængelig profil online. Webshoppen Marthoni har udnyttet tidens tendenser og skabt en online markedsplads, hvor kunderne kan gå på opdagelse i varekatalogerne fra en længere række lokale tøjbutikker, samlet på ét sted.

Online markedsplads gør shoppingturen nem og billig
Ved at føre kollektioner fra flere butikker på én hjemmeside, bliver det både nemmere og mere attraktivt for kunderne at få overblik over udvalget, og derved kunne sammenligne stil og priser og gøre den bedste handel.

Som support-medarbejder Trine Juel forklarer:

- Vi har fokus på forbrugernes fordele. De kan shoppe blandt de lokale butikker på nettet, og finde unikke mærker i lige den style, som er svær at finde andre steder.

Samtidig giver Marthoni tøjbutikkerne selv gode vilkår for at få succes online, ved at tilbyde dem en nem og hurtig vej til en bred og købeklar kundekreds. Hver butik har sin egen personlige sektion, som med billeder fra butikken og kataloger skaber en klar profil, så kunderne får en troværdig oplevelse af butikkernes individuelle stil og image.

Der er altså ikke noget at sige til, at internethandelen blomstrer, som den gør. Man slipper for at stå i kø og bruge tid på transport, hvilket ikke overraskende matcher det moderne menneskes skema ganske godt.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078